Prachtige Albert Heijn-cheque voor vv Lekkerkerk

12 oktober 2021 15:45

De drie weken durende Albert Heijn Voetbalpassie-spaaractie heeft voetbalvereniging Lekkerkerk een prachtbedrag opgeleverd: 2003,20 euro!

Voorzitter Frans Braal kwam de cheque in ontvangst nemen bij Albert Heijn Slingerland in Lekkerkerk. Het waardepapier werd hem overhandigd door Albert Heijn-medewerker én clubgenoot Macy Mak.

“Een fantastisch bedrag dat alle verwachtingen heeft overtroffen”, toonde Frans Braal zich zeer gelukkig met de cheque. “Na een zwaar coronajaar kunnen we als vereniging zo’n bijdrage uitstekend gebruiken. Ik wil namens de vereniging Albert Heijn Slingerland en zeker ook alle klanten die hebben meegedaan aan Voetbalpassie zeer bedanken. Voor het geld hebben we een goede bestemming, waar iedereen die ons sportpark bezoekt iets aan heeft: we gaan de vernieuwing van onze buitengeluidsinstallatie er mee bekostigen.”

Albert Heijn Businessclub vv Lekkerkerk vv Lekkerkerk