Daar is ie: onze Presentatiegids!!!

11 december 2021 15:45

Een prachtig magazine, uitgevoerd in full-colour en voorzien van interessante interviews en alle informatie over onze voetbalclub. De Presentatiegids 20212-2022 van vv Lekkerkerk is een beauty! Met dank aan de Sponsorcommissie en tal van andere mensen. Op de foto zie je Fred Alblas met het eerste exemplaar. Dinsdag wordt de presentatiegids in een oplage van 7000 exemplaren huis-aan-huis bezorgd in Lekkerkerk. Vanaf maandag krijgen de sponsors het blad bezorgd. We wensen jullie allemaal veel lees- en kijkplezier.

Businessclub vv Lekkerkerk Jeugd Krimpenerwaard Presentatiegids vv Lekkerkerk