Steun de vv Lekkerkerk-sponsors: koop lokaal!

19 december 2021 10:15

De impact van de corona-pandemie op de samenleving blijft ongekend groot. Ook op onze vereniging heeft het virus al gedurende bijna twee jaar een enorme invloed. De competitie lag de voorbije weken weer gedeeltelijk stil, de kantine idem dito en er mocht er alleen voor 17.00 uur getraind worden. Met de gisteren aangekondigde harde lockdown is er nu zelfs sprake van nog strengere maatregelen.

Ondanks alle narigheid is het mooi om te ervaren dat de leden, ondanks de Corona-perikelen, onze vereniging trouw blijven. De jeugdafdeling groeit zelfs in deze moeilijke tijd! Ook onze sponsors, waarvan sommigen serieus door de corona-crisis zijn geraakt, blijven ons steunen door shirtsponsoring, reclamebord-sponsoring, advertentie-sponsoring en/of lidmaatschap van onze Businessclub. Daar zijn we ontzettend dankbaar voor!

In deze moeilijke tijd voor onze sponsors zou het bijzonder mooi zijn als onze clubleden en onze sponsors elkaar helpen. Heb je een product of een dienst nodig? Kijk dan eerst eens op onze website of één van onze sponsors dat product of die dienst kan leveren. Daarmee helpen de leden van vv Lekkerkerk de lokale ondernemers zodat die ondernemers onze vereniging kunnen blijven supporten.

Als leden om moverende redenen toch besluiten om niet lokaal te kopen, maar kiezen voor aankopen via één of meerdere webshops, dan kan onze vereniging ook via online-aankopen gesupport worden. Hoe? Door je online-aankopen via Onze Clubwinkel te doen bij Bol.com, Coolblue, Bijenkorf, Mediamarkt, Booking.com en nog 400 andere webwinkels.

Met de OnzeClubwinkel-module sponsor jij onze vereniging, zonder dat het jou ook maar een cent extra kost. Simpelweg, door middel van online aankopen waartoe al besloten is.

Het werkt als volgt:

Ga voor een online aankoop eerst naar:

Vind je webshop naar keuze en klik die aan.

Je wordt direct doorgelinkt naar de betreffende webshop.

Doe je aankoop zoals je gewend bent, rechtstreeks bij de webshop.

Een deel van het aankoopbedrag gaat naar vv Lekkerkerk

Jij betaalt NIETS extra.

Businessclub vv Lekkerkerk Jeugd Koop Lokaal Krimpenerwaard vv Lekkerkerk