Vrouwen vv Lekkerkerk sluiten af met ruime zege

9 juni 2022 16:30

Het kampioensteam vv Lekkerkerk Vrouwen 1 speelde dinsdagavond haar laatste competitieduel van het seizoen, thuis tegen Steeds Hooger. Het werd een redelijke ‘walkover’: 7-1

De uitwedstrijd werd in het begin van het seizoen met gemak gewonnen, eindstand was toen 10-0 dus drie punten moest zonder meer haalbaar zijn, verwachtten de Lekkerkerkse dames! De thuisploeg begon de partij sterk en stond al snel; op een 4-0 voorsprong dankzij treffers van Tiffany, Baukje, Kyara & Melissa. Na de pauze kwamen er nog drie goals bij van Yasmin, Tiffany en Macy. Tussendoor scoorden de gasten uit een vrije trap.