Patrick Prevoo: Kick Collection én vv Lekkerkerk

19 februari 2023 14:15

Patrick Prevoo is niet alleen selectievoetballer van vv Lekkerkerk, hij werkt ook bij Businessclublid Kick Collection.

We treffen hem in de showroom van Kick Collection op het bedrijventerrein van Lekkerkerk. “Ik ben hier inmiddels zo’n vier jaar in vaste dienst,” vertelt Patrick Prevoo (27). “Ik ben verantwoordelijk voor het logistieke gedeelte van de onderneming. Daarnaast word ik ingezet voor zaken daaromheen.” Patrick was overigens voordat hij op kantoor kwam te werken al bekend met Kick Collection. “Klopt,” glimlacht de in Rotterdam wonende Lekkerkerker. “Ik ben hier ooit als vakantiekracht voor de zomermaanden begonnen. Ik zat dan op de bestelbus en bezorgde artikelen bij klanten. Van het een kwam het ander, hè! Ik heb het erg naar mijn zin in  mijn baan en met mijn collega’s. We vormen een hecht team binnen een mooi bedrijf, want dat ís Kick Collection.”

Kick Collection heeft in de loop der jaren een uitstekende naam opgebouwd. Met dank aan haar vermogen om zich in de markt te onderscheiden met hippe meubelen met een zeer aantrekkelijke prijs-kwaliteitverhouding. “We zijn vooral gefocust op online,” vertelt Patrick Prevoo. “Dat doen we via onze website www.kickcollection.nl en met onze social media- kanalen. Veruit de meeste artikelen laten we via Post.nl bij de consument afleveren, een deel nemen we zelf ter hand met onze eigen bezorgdienst.”

Kick Collection is met namen een landelijk begrip als het gaat om trendy eetkamerstoelen. Daarnaast kun je er terecht voor eettafels,salontafels, banken, fauteuils, kasten en bureaus. Wie de collectie graag ‘live’ wil bekijken kan van dinsdag tot en met zaterdag terecht in de showroom in Lekkerkerk. Daarnaast is het label Kick Collection vertegenwoordigd in verschillende woonwinkels in den lande.

Patrick Prevoo reist net alleen dagelijks af naar Lekkerkerk om er te werken, hij sport ook in het Lekdorp. “Ik ben al bijna 23 jaar lid van vv Lekkerkerk,” vertelt hij. “Precies de helft daarvan maak ik deel uit van de seniorenselectie. Mijn positie: linksachter. Hoewel ik in totaal zo’n vier seizoenen heb moeten missen door allerhande blessures, heb ik nog altijd veel plezier in voetbal. Zéker dit seizoen, want het gaat tot nog toe hartstikke goed met Lekkerkerk 1. In die ruim elf jaar dat ik deel uitmaak van de selectie hebben we nog niet eerder zo’n sterk team gehad. Je ziet het terug in prestaties en sfeer. Met dank ook aan onze technische staf en de vrijwilligers daaromheen. De trainers Dennis Schoonewil en Dennis Burger hebben elk hun unieke, positieve eigenschappen en weten de ploeg op een prima manier te prikkelen. Het is écht genieten op deze manier.”

Businessclub vv Lekkerkerk Kick Collection Vv Lekkerkerk online-