Sponsor bij v.v. Lekkerkerk

Sponsormogelijkheden VV Lekkerkerk

Businessclub

Luxe contract: Een 3-jarig contract met daarin begrepen diverse mogelijkheden van reclame-uitingen zoals: reclamebord langs het hoofdveld, digitale advertentie op een groot televisiescherm in de kantine, naamsvermelding op het businessclubledenbord op een eervolle plaats in de kantine, periodiek een interview over uw onderneming dat via de social media kanalen van v.v. Lekkerkerk (Facebook, Instagram, LinkedIn, Website) gedeeld wordt, een jaarlijks uitstapje met onze businessclub met 2 personen.

Reclamebord-sponsoring

Reclamebord-sponsoring langs het hoofdveld is bij VV Lekkerkerk zeer goed mogelijk. Er kan gekozen worden voor een enkelzijdig of een dubbelzijdig reclamebord. De afmetingen van de reclameborden zijn 60 x 250 x 0,8 cm. Bij een 6 jarig contract neemt VV Lekkerkerk de aanmaakkosten van het bord haar rekening. Bij een 3 jarig contract zijn de aanmaakkosten van het bord voor rekening van de sponsor.

Het plaatsen van méérdere reclameborden behoort ook tot de mogelijkheden, De prijzen per reclamebord worden bij plaatsing van een 2e, 3e of 4e reclamebord uiteraard naar beneden aangepast .

Zoals genoemd is dubbelzijdige bedrukking is ook een mogelijkheid, dan worden de prijzen met 50% verhoogd. Dubbelzijdige reclameborden worden geplaatst aan de lange kant van het hoofdveld aan de kantinezijde. De reclame is daar zowel vanuit de kantine als vanaf de tribune goed te zien.

Shirtsponsoring

VV Lekkerkerk is een langlopende overeenkomst aangegaan met kledingleverancier Quick Teamwear. Met het aangaan van deze overeenkomst heeft VV Lekkerkerk zich verplicht om alle teams in kleding van het merk Quick te laten spelen. Ook overige voetbalartikelen zoals tassen, trainingspakken, softshells, regenjassen en winterjassen moeten van het merk Quick zijn.

Overeenkomsten v.w.b. shirtsponsoring bij een team dat op een groot speelveld speelt, worden aangegaan voor een periode van 4 seizoenen. De kosten kunnen in 4 termijnen betaald worden. Ook kan gekozen worden voor een betaling in 1 keer. Uiteraard is betaling in 1 keer goedkoper dan betaling in 4 termijnen. De kosten voor aanschaf van de shirts en broekjes en bedrukkingkosten zijn bij beide opties voor rekening van VV Lekkerkerk. Per team worden 15 spelerstenues (broek + shirt) en 1 keeperstenue (boek + shirt) aangeschaft.

Overeenkomsten v.w.b. shirtsponsoring bij een team dat op een half speelveld speelt, worden aangegaan voor een periode van 4 seizoenen. De kosten kunnen in 4 termijnen betaald worden. Ook kan gekozen worden voor een betaling in 1 keer. Uiteraard is betaling in 1 keer goedkoper dan betaling in 4 termijnen. De kosten voor aanschaf van de shirts en broekjes en bedrukkingkosten zijn bij beide opties voor rekening van VV Lekkerkerk. Per team worden 9 spelerstenues (broek + shirt) en 1 keeperstenue (boek + shirt) aangeschaft.

Kosten voor tassen, trainingspakken, softshells, regenjassen en winterjassen zijn voor rekening van de sponsor. Er is bij deze vorm van sponsoring geen bijdrage verschuldigd aan VV Lekkerkerk.

De Commissie Sponsoring is als enige bij VV Lekkerkerk gemandateerd om kleding van het merk Quick te bestellen. Voor deze manier van werken is gekozen om er voor zorg te dragen dat er “eenheid van tenue” bij VV Lekkerkerk gecreëerd en gecontinueerd wordt.

Advertentie-sponsoring

VV Lekkerkerk geeft 1 maal per seizoen een presentatiegids uit in de maand oktober. In deze presentatiegids staan vele redactionele stukken in de vorm van interviews en fotoreportages. Ook staan er belangrijke club-aangelegenheden in en is er ruimte voor advertenties. De presentatiegids wordt in ieder geval huis-aan-huis bezorgd in Lekkerkerk, Krimpen aan de Lek en Berkenwoude (oplage 7000 stuks). Advertenties voor de presentatiegids zijn af te nemen in diverse maten, t.w. een hele pagina, een halve pagina , een kwart pagina en zelfs een achtste pagina.

Inlichtingen m.b.t. sponsoring

Inlichtingen m.b.t. voorwaarden, kosten, etc. over de diverse sponsormogelijkheden zoals hierboven beschreven kunt u inwinnen bij:

Fred Alblas

Bestuurslid Commissie Sponsoring