Van de bestuurstafel

Het bestuur

Deel 6 - 03 mei 2018

ALV.

De v.v. Lekkerkerk herinnert de leden hier bij aan de Algemene Ledenvergadering, welke is vastgesteld op donderdag 7 juni 2018, 20.00 uur in de kantine. Zoals bekend zal deze voornamelijk betrekking hebben op het vaststellen van de begroting 2018/2019. Momenteel wordt hard gewerkt om deze “ rond te krijgen” zoals dit wordt genoemd. Wij kunnen nu al aangeven dat dit geen makkelijk klus is in tijden waar kosten stijgen en inkomsten dalen.
De overige agendapunten zullen vooral informatief zijn.

Senioren/Jeugd
Hard wordt gewerkt om het kader, zowel bij de Senioren als Junioren weer op nivo te krijgen. Als club is het altijd weer en komen en gaan van kaderleden en he vergt veel werk om dit weer rond te krijgen. Op de ALV hopen we antwoord te kunnen geven op de vraag of we het komende seizoen weer volledig voorzien zijn in de betreffende functies.

Activiteiten
Wij merken nu dat het veranderde voetbalschema van de KNVB (later starten, later eindigen) juist die activiteiten die een wij organiseren na het seizoen onder druk zetten. De tijd tot de vakanties wordt korter, dus ook zijn er minder data ter beschikking om iets te organiseren. We zullen ons moeten realiseren dat er in de toekomst activiteiten verschoven zullen moeten worden naar een andere periode in het seizoen. Dit onderzoek zal op korte termijn plaats moeten vinden om tot het opstellen van de jaaragenda 2018/2019 te komen.
In ieder geval kunnen we de komende periode plezier hebben aan jeugdtoernooien, familiesportdag, invitatietoernooi enz. . Houdt de agenda in de gaten

Oud Papier
Onze oproep voor mensen om Hans van der Wouden te assisteren bij het verzamelen van oud papier heeft jammergenoeg geen enkel resultaat opgeleverd. Jammer dat blijkbaar niemand zich geroepen voelt om 1 x per week een paar uurtjes te hulp te schieten. Oud papier levert jaarlijks een mooi bedrag op voor de club, dit seizoen ca. EUR 10.000 en dat heeft zij nodig.
De v.v. Lekkerkerk kan dit niet laten liggen.
Voorlopig heeft het Dagelijks Bestuur zich opgeofferd om Hans 2 x per week in de ochtend te assisteren. Maar of dit nu ook nog het werk van het DB moet zijn?
Wij zoeken dus nog steeds vrijwilligers hiervoor.

AVG (Privacy wetgeving)
Zoals bij velen bekend zal ook de v.v. Lekkerkerk op 25 mei a.s. moeten voldoen aan de AVG. Dit heeft voor onze club gevolgen. Op dit moment is een werkgroep van bestuur en leden bezig om een protocol op te stellen dat als uitkomst moet hebben dat de v.v. Lekkerkerk aan de wetgeving voldoet. Dat veel extra werk met zich mee brengt moge duidelijk zijn.

Rabobank Clubkas Campagne.
Diverse malen hebben wij een oproep gedaan aan onze leden op onze vereniging te stemmen(indien men die mogelijkheid had) bij de Rabobank Clubkas Campagne. Het mooie resultaat EUR 497,25. Allen die de moeite genomen hebben om te stemmen, dank hiervoor. Het bedrag komt ten goede aan het te organiseren Summercamp deze zomer op ons complex.

Normen, Waarden & Respect
Wij zijn bezig met het updaten van de bestaande versie zoals deze op de site te vinden is. Getracht wordt te komen met een korte puntsgewijze opsomming van dit protocol, zodat voor een ieder duidelijk is (mocht dat eigenlijk al niet zo zijn?) wat van hem of haar wordt verwacht in het kader van Normen, Waarden & Respect.

Het Bestuur van de v.v. Lekkerkerk

Bron: Het bestuur