v.d. Laan Koeriersdiensten Jeugdtoernooi

11 april 2024 20:15

toernooicommissie

Zaterdag 15 juni a.s. wordt het jaarlijkse v.d. Laan Koeriersdiensten Jeugdtoernooi georganiseerd.
Voor alle teams van v.v. Lekkerkerk vanaf de JO6 tot en met M en JO13 wordt dit toernooi geregeld.
Zowel voor de ochtend als de middag is het toernooi goed gevuld. Er gaan deze dag ruim 600 kinderen voetballen voor mooie prijzen!
Met alle ouders, broertjes, zusjes, opa's en oma's die meekomen, wordt het een drukke, maar gezellige dag.
Ook dit jaar staat er weer een springkussen en kunnen er lekkere hamburgers en slush puppy's worden gehaald.

Dus reserveer deze dag alvast in de agenda's!
We gaan er een mooie dag van maken met z'n allen.

De Jeugdtoernooi commissie

IMG-20240214-WA0003.jpg