Algemene ledenvergadering (Digitaal)

Helaas zijn wij als Bestuur genoodzaakt na het tot 2x toe uitstellen van onze jaarlijkse ALV betreffende de afsluiting van het seizoen 2019-2020 deze op andere wijze te organiseren als gebruikelijk wegens de nog steeds heersende omgangsregelingen door COVID-19.

Toch willen wij als Bestuur van vv Lekkerkerk u niet onthouden van het reilen en zeilen van onze mooie vereniging.

En daarom hebben wij besloten om de ALV die inmiddels door de verschuivingen plaats zou vinden op donderdag 25 februari 2021 om 19:00uur op een digitaal wijze bij te wonen.

Voor iedereen die interesse heeft om aan deze vergadering thuis van achter het computerscherm te willen deelnemen, dient zich dan aan te melden via dit inschrijf formulier:

Na de inschrijving krijgt u een bevestigingsmail toegestuurd met daarin de link naar de online vergadering op 25-02-2021 om 19:00uur.

AGENDA.

1. Opening door de voorzitter
  2. Ingekomen stukken en mededelingen
  3. Notulen van de Algemene ledenvergadering van 8 july 2020(bijgevoegd)
  4. Jaarverslag Technische commissie seniorenvoetbal seizoen 2019-2020(bijgevoegd)
  5. Jaarverslag Jeugdcommissie seizoen 2019-2020(bijgevoegd)
  6. Jaarverslag Penningmeester seizoen 2019-2020(exploitatieoverzicht bijgevoegd)
  7. Verslag kascontrolecommissie
  8. Bestuursverkiezing/wijzigingen:
    Periodiek aftredend en herkiesbaar Frans Braal (Voorzitter)
    Periodiek aftredend en herkiesbaar Erica Mak-Versluis (Barcommissie)
    Periodiek aftredend en Herkiesbaar Fred Alblas (Sponsorcommissie)

Tegenkandidaten en kandidaten voor 1 van de bovenstaande functies dienen zich één week
            voor de vergadering te melden bij het Dagelijks Bestuur/ of per mail [email protected]

1. Rondvraag
  2. Sluiting door de voorzitter

Het Bestuur stelt uw aanwezigheid zeer op prijs.
Stemgerechtigd zijn alle rustende en spelende leden van de vereniging.

De stukken behorende bij deze vergadering zullen via de email naar u verstuurd worden naar het opgegeven email adres.

Het Bestuur v.v.Lekkerkerk

Bron: Bestuur