Jonger Oranje komt naar VV Lekkerkerk!

Op zondag 25 juni komt de leukste Talentendag van Nederland naar onze vereniging.

Je speelt in je leeftijdscategorie wedstrijdjes van 4 tegen 4 onder het toeziend oog van scouts van profclubs ( Ajax, Feyenoord , PSV , AZ, Sparta en nog meer). Zij beoordelen de kinderen en mocht je gekozen worden voor de Finals van Jonger Oranje dan maak je kans om met het nationaal Jonger Oranje team een wedstrijd te gaan spelen tegen een profclub. Een unieke belevenis!

Het plezier in het voetballen en een leuke dag hebben met vriendjes, vriendinnetjes en andere kinderen staat deze dag natuurlijk voorop!

Wij hopen dat er zoveel mogelijk kinderen naar onze mooie vereniging komen om mee te doen aan de Jonger Oranje dag op zondag 25 juni!

Nieuwsgierig geworden?

Neem even een kijkje op https://www.jongeroranje.nl/vv-lekkerkerk/ voor wat meer informatie !

Tot zondag 25 juni!!

Jonger_Oranje_Talentendag_2.jpg

Businessclub vv Lekkerkerk Jeugd Jonger Oranje Krimpenerwaard Profclub Scouts Talentendag jeugdcommissie