Vv Lekkerkerk en hoofdtrainer Perry Bakema per direct uit elkaar

23 april 2024 15:15

Vv Lekkerkerk heeft tussentijds afscheid genomen van haar hoofdtrainer Perry Bakema. Het besluit is in goed overleg tussen oefenmeester en bestuur genomen. Vv Lekkerkerk gaat nu op zoek naar een opvolger voor het nieuwe seizoen.

“Perry begon dit seizoen als hoofdtrainer van de selectie,” zegt vv Lekkerkerk-voorzitter Johan Zonneveld. “Alle betrokkenen hadden gehoopt op een langere samenwerking. Gaandeweg de competitie werd echter duidelijk dat de chemie tussen trainer en spelers uitgewerkt raakte. Ook het feit dat Perry Bakema te kampen kreeg met verschillende langdurig geblesseerden en teleurstellende resultaten, was een factor in het geheel. Wij vinden het oprecht jammer dat het zo gelopen is en wensen Perry alle succes toe in zijn verdere trainersloopbaan.”

De komende periode gaat vv Lekkerkerk op zoek naar een nieuwe hoofdtrainer voor het volgende seizoen. In de tussentijd is het voor het eerste elftal van de zaterdagderdeklasser zaak om plaatsing voor de nacompetitie veilig te stellen om daarmee handhaving op het huidige niveau te bewerkstelligen. In de reguliere competitie wachten nog duels met CKC, LMO, SSS en Binnenmaas. De marge met de directe degradatieplaatsen bedraagt momenteel vijf punten.

Businessclub vv Lekkerkerk Krimpenerwaard vv Lekkerkerk