Rabo ClubSupport: vv Lekkerkerk doet mee!

27 juni 2023 19:00

Vv Lekkerkerk doet ook dit jaar mee aan Rabo ClubSupport, een initiatief van Rabobank. Ons doel is om zoveel mogelijk stemmen te vergaren, want: hoe meer stemmen, des te hoger het bedrag is dat onze vereniging krijgt toegewezen. Geld dat we uiteraard uitstekend kunnen gebruiken voor de aankoop van materialen voor onze leden, de versterking van onze jeugdafdeling en het verduurzamen van ons complex.

Je stemt via de Rabo App of Rabo Online Bankieren. Hiervoor is er geen stemcode nodig. De lijst met deelnemers staat onder de knop Rabo ClubSupport. Als je inlogt vind je deze knop via 'Service' en vervolgens 'Lidmaatschap'. Om te stemmen moet je lid zijn van de Rabobank.

Stemmen voor Rabo ClubSupport kan van 4 t/m 26 september 2023.

Krimpenerwaard Rabo ClubSupport jeugdcommissie vv Lekkerkerk