Koeriersdienst Marius van der Laan: drie jaar erbij als hoofdsponsor

7 september 2023 15:30

Koeriersdienst Marius van der Laan is ook de komende drie seizoenen hoofdsponsor van voetbalvereniging Lekkerkerk. Onder het toeziend oog van zijn vrouw Jacqueline en delegaties van het bestuur en de Businessclub zette Marius van der Laan vanmiddag zij handtekening tijdens een even gezellige als lekkere lunch bij businessclublid Restaurant aan de Dijck in Bergambacht.

Daarmee wordt een mooie traditie voortgzet, zo mag worden vastgesteld. In 2005 prijkte de naam van Koeriersdienst Marius van der Laan voor het eerst op de shirts van ons eerste elftal, destijds in combinatie met Fikszo. Vanaf 2014 is er sprake van een ‘solo-hoofdsponsorschap’.  In het vorige millennium was Marius samen met zijn broers Jos en Bas al eerder enkele decennia hoofdsponsor van vv Lekkerkerk. Destijds met hun toenmalige bedrijf Van der Laan Transport.

“Ik voel me enorm thuis bij vv Lekkerkerk,” verklaart Marius zijn lange trouw aan de vereniging. “Die clubliefde is mijn enige drijfveer om de club te sponsoren. Sociale overwegingen dus, in plaats van commerciële. Ik vind het als geboren en getogen Lekkerkerker belangrijk dat het de vereniging goed gaat. Daarnaast geniet ik van het clubleven. Als het even kan ben ik van de partij als het eerste elftal speelt. Vorig seizoen was een uitstekend jaar met een hoge eindklassering en plaatsing voor de nacompetitie. De jongens wonnen heel wat wedstrijden en speelden goed. Kostte me trouwens een hoop bier, ha ha!”

Voor komend seizoen durft Marius van der Laan nog geen prognose te doen. “Ik heb het team en de nieuwe trainer nog niet in actie gezien,” verklaart hij zijn voorzichtigheid. “Wat ik wél weet is dat we andermaal een prima selectie op de been kunnen brengen, dus komt het vast wel goed.”

Bestuur en sponsorcommissie van vv Lekkerkerk zijn erg blij met de zesde (!)  contractverlenging  van Koeriersdienst Marius van der Laan. Logisch, want welke amateurclub in de regio heeft zo’n trouwe en enthousiaste hoofdsponsor als onze vereniging?!

Businessclub vv Lekkerkerk Jeugd Koeriersdienst Marius van der Laan Krimpenerwaard jeugdcommissie voetbal vv Lekkerkerk