Zuyderleven Groep/RegioBank Zelfstandig Adviseur draagt graag steentje bij

21 april 2021 17:15

Hecht je aan persoonlijke aandacht en maatwerk? Dan hebben Zuyderleven Groep en RegioBank Zelfstandig Adviseur je veel te bieden op het gebied van verzekeringen, hypotheken en alle bankzaken! Waar? In Lekkerkerk, dus dicht bij huis. Een interview met adviseur Edwin Wink.

We ontmoeten Edwin Wink in het Zuyderleven Groep/RegioBank Zelfstandig Adviseur-pand op winkelcentrum Raadhuisplein te Lekkerkerk. Zoals het een goed gastheer betaamt maakt hij alle tijd voor zijn bezoek. “Zo werkt het ook naar onze klanten toe”, vertelt hij. “Met Zuyderleven kunnen we particulieren en zakelijke klanten compleet ontzorgen met alle soorten verzekeringen en bedrijfsfinancieringen. Uiteraard kan dat online, maar we merken ook dat veel mensen graag face to face met ons in gesprek gaan. Dat persoonlijke aspect geeft zelfs vaak de doorslag om juist met ons in zee te gaan. Voeg daarbij dat we altijd met maatwerkoplossingen komen en in geval van schade snel en adequaat handelen en je begrijpt dat we over belangstelling niet te klagen hebben. Als klant ben je bij Zuyderleven en RegioBank nog vooral méns!”

Zuyderleven Groep/RegioBank Zelfstandig Adviseur is met veel plezier lid van de Businessclub van vv Lekkerkerk. ‘We ondersteunen graag het verenigingsleven in ons dorp”, geeft Edwin Wink de beweegredenen aan om te sponsoren. “We zien met name de jeugd graag sporten, om de simpele reden dat bewegen goed is voor lijf en leden en samen bezig zijn vormend werkt. Je leert andere kinderen kennen, trekt samen op en wint en verliest met elkaar. Nee, zelf ben ik niet echt een sportman, al zwem ik wel graag. Vanwege de corona-maatregelen is het daar helaas al een tijd niet meer van gekomen, maar zodra de zwembaden weer worden vrijgegeven, duik ik er weer van harte in, ha ha!”

Het lidmaatschap van de Businessclub bevalt Edwin Wink uitstekend. “Het is leuk om vertegenwoordigers van andere bedrijven op deze manier te ontmoeten”, zegt hij. “Vooral de jaarlijkse excursie is erg gezellig. De laatste was naar de Heineken Brouwerij, kan ik me nog herinneren. Ik verheug me alweer op de volgende. Maar nog veel belangrijker is te weten dat onze sponsorbijdrage goed terechtkomt. Een vereniging kan deze juist in deze moeilijke tijden goed gebruiken, omdat er verder nauwelijks inkomsten zijn terwijl je als club de boel wél draaiende moet zien te houden. Daar leveren Zuyderleven Groep/RegioBank Zelfstandig Adviseur graag een aandeel in. Wij staan immers net als vv Lekkerkerk midden in de samenleving en willen graag dat het verenigingsleven behouden blijft. Als we daar een steentje aan bij kunnen dragen, dan zijn we al heel tevreden.”

Businessclub Lekkerkerk RegioBank Zuyderleven Groep vv Lekkerkerk