Het vv Lekkerkerk van…. André van der Wouden

16 augustus 2021 20:30

33 jaar lang zit ie al ‘op de voetbal’: André van der Wouden. Prccies tweederde daarvan bracht hij door bij vv Lekkerkerk, een derde bij Dilettant. Bij beide clubs speelde hij in het eerste elftal; 18 jaar in totaal.

Vorig seizoen nam hij afscheid van selectievoetbal. En nu zien we André terug in Lekkerkerk 5, cultteam met hoog voetbal- en lolgehalte. Hij voelt zich er thuis als persoon én als faire speler die het liefst zonder overtredingen het leven van tegenstanders zuur maakt. Als middenvelder of back; altijd aan de linkerkant.

In alle voorbije jaren oogstte hij slechts twee keer een gele kaart. Hij twijfelt licht of hij daar trots op mag zijn. Wij zeggen: ja, André. Het mag! André van der Wouden is namelijk een sieraad voor de voetbalsport in het algemeen en vv Lekkerkerk in het bijzonder. Niet alleen als speler, maar ook als lid van de Jeugd-, Dames- en technische Commissie. Een prettige ‘verbinder’, een mensenmens. Betrokken bij zijn club.

Getrouwd met Chantal, vader van Sepp en Finn.  Met zijn vieren vormen ze een voetbalgezin in de ware zin van het woord. Dat vinden we mooi. André geniet er van. Net zoals hij geniet van de vereniging, want vv Lekkerkerk voelt voor hem als familie. Wij kunnen hier maar één conclusie aan verbinden: heerlijk!

Jeugd Technische Commissie vv Lekkerkerk