Pieten-middag: feest voor onze jongste jeugd!

2 december 2021 14:45

Wat hebben we donderdagmiddag een geweldig leuke Pieten-middag gehad 'op de voetbal', special georganiseerd voor de kinderen van JO6, JO8 en JO9!

De JO6 deed voetbalspelletjes en de JO8 en JO9 speelden een toernooitje. Na afloop kregen alle kinderen iets lekkers te eten en te drinken. Met dank aan COOP Lekkerkerk dat het smulwerk voor een groot deel sponsorde! Echt top!!! Ook leuk:  voor alle Pieten-dag bezoekertjes was er een mooie vv Lekkerkerk bidon! Dank ook aan de organisatie. Super dat jullie onze jeugd zo'n mooie idsag hebben bezorgd!

COOP Lekkerkerk Jeugd Krimpenerwaard Pietenmiddag Sinterklaas vv Lekkerkerk