Doe mee aan Albert Heijn ‘Voetbalpassie’ en spaar voor vv Lekkerkerk!

9 september 2021 15:30

Vanaf 13 september kan je in de AH app drie weken lang sparen voor de clubkas van vv Lekkerkerk. Na het afgelopen jaar kan iedere club wel een fijn extraatje gebruiken! Geef daarom nu alvast aan dat jij voor vv Lekkerkerk wil sparen. Dan maak je kans op vette voetbalprijzen en ben je helemaal klaar voor de aftrap!

Zo doe je mee:

1. Download de AH app als je deze nog niet hebt.
  2. Ga naar de Voetbalpassie tegel onder ‘Mijn Albert Heijn’ op het beginscherm van de AH app.
  3. Bevestig je deelname aan Voetbalpassie en kies voor vv Lekkerkerk.
  4. Bevestig dat je mee wil doen aan de winactie.
  5. Zo ben je klaar om te sparen en maak je automatisch kans op die prachtige prijzen en steun je vv Lekkerkerk.

Voetbal is de grootste sport van Nederland. Gedurende de coronapandemie stond het amateurvoetbal voor een lange periode stil wat zware gevolgen heeft voor de clubkas van amateurclubs. Als supporter van voetballend Nederland draagt Albert Heijn naast het professionele voetbal, ook het amateurvoetbal een warm hart toe.

Daarom start op maandag 13 september een nieuw spaarprogramma: Voetbalpassie, een spaarprogramma waarmee je euro’s spaart voor jouw amateurvoetbalclub naar keuze. Heel makkelijk met de AH app. Voor elke € 1,- die je besteedt aan deelnemende producten ontvang je 1 Voetbalpassiepunt. Bij 10 punten heb je al een volle spaarkaart ter waarde van € 1,-, waarmee je jouw club kan sponsoren. De spaaractie loopt 3 weken: van maandag 13 september tot en met zondag 3 oktober.

Met meer dan 1.500 deelnemende producten zoals alle verse fruit, Perla, Goudse kaas en diverse mooie A-merken zoals Unox, Coca-Cola, Heineken, Red Bull en Lays spaar je lekker door! Daarnaast maak je kans op vette voetbalprijzen bij aankoop van een aantal A-merken. Denk aan voetbalclinics van Lieke Martens en kaarten voor de mooiste voetbalwedstrijden tot aan VIP-ervaringen voor wedstrijden van het Nederlands elftal of de Eredivisie.

AH App Albertt Heijn Voetbalpassie Jeugd Vv Lekkerkerk