Peutervoetbal gaat weer van start!!

17 augustus 2023 12:00

Peuters, papa’s en mama’s, opa’s en oma’s opgelet: vv Lekkerkerk start op 30 augustus aanstaande weer met Peutervoetbal. Tot en met de derde week van oktober zijn kinderen van 2 tot en met 4 jaar elke woensdagmiddag van 15.30 tot 16.15 uur harte welkom om op ons complex aan de Tiendweg-West lekker met een balletje rond te dartelen en te genieten van de leukste voetbalspelletjes. De kosten: 15 euro voor de hele serie trainingen.

André de Jong is één van de trainers van de peutergroep. Hij en zijn collega-vrijwilligers kunnen bijna niet wachten tot het 30 augustus is. “Er is niets leuker dan al die jongetjes en meisjes op het veld bezig te zien,” verheugt hij zich op wat komen gaat. De eerste keer zijn ze vaak nog wat onzeker en schuchter, maar daarna zie je ze steeds meer op hun gemak over het veld bewegen. Wij op onze beurt zorgen voor goede begeleiding en een veilige, gezellige sfeer. Daarnaast mogen ouders uiteraard mee het veld op om hun kind samen met ons te begeleiden.”

Het Peutervoetbal is inmiddels uitgegroeid tot een begrip bij vv Lekkerkerk. “Er is veel animo voor”, weet André de Jong. “En ik begrijp dat goed. Het is een heel leuke en ongedwongen manier van kennismaken met voetbal. We rekenen ook dit jaar op veel belangstelling. Aanmelden kan via onderstaande link.”

jeugd jeugdcommissie peutervoetba; vv Lekkerkerk